کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316310 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نظر سازمان انرژی اتمی درباره پارازیت‌ها

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به تشعشعاتی که از دکل های مخابراتی ساتع می شود یکی از کابرد های صنعت هسته ای را شناسایی اشعه های مضر و تعیین حد مجاز تشعشعات برای سلامت مردم و همچنین مشخص کردن فاصله و محدوده ای این گونه تأسیسات عنوان کرد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ وی ادامه داد: در پایانه های گمرکی نیز سازمان انرژی اتمی به صورت رندمی تست های تشخیص اشعه را بر روی کالا های مختلف و به ویژه کالاهای فلزی، اپتیک ها ، لیزرها آنتن های مخابراتی انجام می دهد و از ورود کالاهای آلوده به تشعشعات جلوگیری می شود.
کمالوندی یادآور شد: بر اساس قانون مسئولیت حفاظت در برابر اشعه و نظارت بر حدود مجاز آن به عهده مرکز نظام ایمنی سازمان انرژی اتمی است و از آنجایی که تشعشعات قابل دیدن و حس کردن نیستند متخصصان زیادی با ابزار و دیتکتورهای قوی در این مرکز با دقت این مسئله را پیگیری می کنند و میزان تشعشعات را در مناطق و تأسیسات مختلف اندازه گیری می کنند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: اگرچه یکی از موضوعات مهم زیست محیطی پاک بودن محیط از تشعشعات مضر است اما تمام چشمه های تشعشع زا برای سلامت مضر نیستتند کما اینکه بسیاری از وسایل رادیو لوژی و بیمارستان ها مانند رادیو دارو ها و همچنین تحقیقات علمی با همین تشعشعات بیماریها را شناسایی و درمان می کنند.
کمالوندی در پاسخ به اینکه کارشناسان محیط زیست معتقدند میزان تشعشعات ناشی از پارازیت ها در حال حاضر در حدی است که برای سلامت انسان مضر است تأکید کرد: با وجود اندازه گیری های بسیار زیادی که در باند فرکانسی مربوطه در نقاط مختلف تهران و دیگر شهر های کشور جهت بررسی شرایط کلی پرتو های الکترو مغناطیسی در فضای کشور صورت گرفته است نمی توان در این خصوص اظهار نظر دقیق و کلی کرد، زیرا اطلاع دقیقی از محل های استقرار منابع تابش کننده ، توان ، فرکانس و نحوه تابش آنها در دسترس کارشناسان سازمان انرژی اتمی نیست و بدیهی است که در حال حاضر کنترل نقطه به نقطه فضای کشور در تمام لحظات نیز امری غیر ممکن است.
وی افزود: با این حال متخصصان این سازمان در پی استعلام بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش های مجلس از سازمان انرژی اتمی درمورد میزان امواج در فرکانس ماهواره ای اندازه گیری انجام داده و در این موارد مشخص شد میزان تشعشعات ناشی از پارازیت ها در حدی نیست که برای سلامت مردم مضر باشد.
به گفته کما لوندی، به طور کلی کارشناسان سازمان انرژی اتمی تشعشعات ناشی از پارازیت ها را کنترل شده می دانند و اعتقاد دارند که درحال حاضر این تشعشعات در حدی نیست که برای سلامت مردم مضر باشد و نباید مردم را نگران کرد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی یادآورشد: البته همانطور که برای رفع آلایندگی بسیاری از صنایع می توان با استفاده از فیلتر اقدام کرد می توان با رعایت فواصل و محدوده ها اثرات ناشی از تشعشعات را کاهش داد کما اینکه سازمان انرژی اتمی با ارائه دستور العمل هایی در خصوص فاصله و ارتفاع آنتن های BTS مضرات این آنتن ها را تا حد زیادی کنترل می کند.
وی افزود: اما به طور کلی یک اصل مهم در پرتو گیری تحت عنوان ALA وجود دارد که بر اساس آن هر چه میزان تشعشعات و پرتو گیری به جز در موارد اجتناب ناپذیر کمتر باشد بهتر است چرا که با توجه به اثرات احتمالی ناشناخته این پرتو ها توصیه می شود که پرتو گیری افراد جامعه به حداقل ممکن کاهش یابد.
به گزارش مهر وی با اشاره به استعلام فرماندار شهر فیروزه در خصوص استفاده از روش های الکترو مغناطیس برای خواب کردن موش های این منطقه که زندگی را برای اهالی آنجا مختل کرده اند از سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان در حال بررسی اثرات استفاده از این روش ها بر سلامت مردم است و در صورتی که این بررسی ها در ابعاد مختلف بی ضرر بودن روش ها را تأیید کند سازمان انرژی اتمی مجوز استفاده از آن را خواهد داد.
وی در پاسخ به اینکه آیا در این روشها مسائل اخلاقی در مورد موش به عنوان یک موجود زنده توجه می شود افزود: در این روش موشها خواب می شوند و به آنها آسیبی خلاف موازین محیط زیست وارد نمی شود با این حال جوانب مختلف آن بررسی می شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19637 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/12/11 تعداد مشاهده: 2171
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

کاربر 1392/12/11 11:43
با سلام .مثل اینکه سلامتی و میزان عمیق بودن خواب موشها از اهمیت بسیاری برخوردار است این در حالی است که امواجی که برای فیلتر کردن و پارازیت کردن امواج ماهوار ها فرستاده می شود به قول بسیاری از کارشناسان بیطرف و غیر دولتی ؛شهر ها را تبدیل به مایکرو فر های بزرگی کرده است که سونامی سرطان ، سقط جنین های نا خواسته تولد های زود رس یا نا رس ، و تشنج ، بی قراری مردم ، کم خونی ، تشکیل روحیه تهاجمی و غیره نموده که خواسته یا نا خواسته فراموش شده است. کیست که پاسخگو باشد؟
امید 1392/12/11 09:23
وی افزود: اما به طور کلی یک اصل مهم در پرتو گیری تحت عنوان ALA وجود دارد که بر اساس آن هر چه میزان تشعشعات و پرتو گیری به جز در موارد اجتناب ناپذیر کمتر باشد بهتر است چرا که با توجه به اثرات احتمالی ناشناخته این پرتو ها توصیه می شود که پرتو گیری افراد جامعه به حداقل ممکن کاهش یابد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus